preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Skalice" Split

Login

Kalendar rada

Nastava počinje 4. rujna 2023. godine, a završava 21. lipnja 2024. godine.

 

Kalendar
« Kolovoz 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

RSS Reader
Orar rada

JUTRO

8:00-8:45 - 1. šk. sat

8:50-9:35 - 2 šk. sat

9:40-10:25 - 3 šk. sat

odmor 10:25 - 10:40

10:45-11:30 -  4. šk. sat

11:35-12:20 -  5 šk. sat

12:25-13:10 -  6. šk. sat

 

POSLIJEPODNE 

 

14:00-14:45 - 1. šk. sat

14:50-15:35 - 2 šk. sat

15:40-16:25 - 3 šk. sat

odmor 16:25 - 16:40

16:45-17:30 -  4. šk. sat

17:35-18:20 -  5 šk. sat

18:25-19:10 -  6. šk. sat

Idemo u srednju!

Sigurnost na internetu

Projekti

Naziv projekta

Škola je škola, a boravak je baš fora 3

eTwinning projekt

Ciljevi

Povezati rad učitelja u produženom boravku i osnažiti ih za sudjelovanje u eTwinning zajednici, učenike upoznati s eTwinningom i mogućnostima projektnih aktivnosti u suradnji s drugim školama i učenicima. Razvijanje temeljnih kompetencija iz: tjelesne i zdravstvene kulture, komunikacije na materinjem jeziku, društvene i građanske kompetencije, kulturna senzibilizacija i izražavanje, učiti kako učiti.

Namjena

Postavljanje temelja za cjeloživotno učenje učenika i učitelja kao aktivnih i odgovornih građana pripadnika produženog boravka, razreda, škole i lokalne zajednice na demokratskim načelima.

Nositelji

Učenici 1.b i 1.c razreda u produženom boravku i učiteljica Mireja Krstulović - Jelić

Način realizacije

Projekt će se realizirati tijekom šk. god. 2022./2023. u organiziranom vremenu produženog boravka kroz provođenje raznih aktivnosti. Provedene aktivnosti redovito će se objavljivati na Twinspaceu projekta, fb grupi projekta i web stranicama projekta, škole i razreda.

Vremenik

Tijekom šk.god. 2022./2023. u organiziranom vremenu produženog boravka

Način vrednovanja

Na TwinSpacu otvorit će se stranica (page) svoje škole, grupe te postavljati aktivnosti koje se provode u organiziranom vremenu produženog boravka. Aktivnosti će se objavljivati I na fb grupi projekta kao i na web stranicama projekta, škole i razreda. Aplicirat će se za oznaku kvalitete na eTwinningu.

Troškovnik

Troškovi za radni materijal, kopiranje, plastificiranje, dokumentacijsku mapu i usavršavanje učitelja.

 

Naziv aktivnosti:

eTwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu 3/Words grow by reading 3“

Razred

1.b i 1.c razred u produženom boravku

Cilj

Odabrati nekoliko aktivnosti i organizirati njihovo provođenje u dogovoru s učenicima. Projektnim aktivnostima poticati radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a. Poticati druge učenike škole, lokalnu zajednicu i širu javnost na razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena. Osnažiti ulogu čitanja u razvoju jezičnih, komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija potrebnih za izazove suvremenog društva.

Očekivani ishodi/postignuća (Učenik će moći:)

- izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom

- stvaralački se izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta, likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje

- kritički se odnosi prema pročitanom, obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom

- sudjeluje i promovira važnost čitanja i pisane riječi u školi, lokalnoj zajednici i šire

- razvija samopouzdanje kroz međusobnu suradnju, suradnju s partnerima te pri individualnom radu

- izrađuje letke, plakate, video zapise i snimke, e-knjige i dr. 

- odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka te se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima

Na

č

i

n r

e

a

l

i

z

a

c

i

j

e

Oblik: 

Projektna nastava, integracija sadržaja u nastavne predmete

Sudionici:

Učenici 1.b i 1.c razreda u produženom boravku s učiteljicom Mirejom Krstulović - Jelić

Načini učenja (što rade učenici):

projektno i suradničko učenje, konferencija, predodžba i imaginacija, iznošenje vlastitog mišljenja, promoviranje čitalačkih aktivnosti

Metode poučavanja (što rade učitelji):

razgovor, izvođenje zaključka, suradničko učenje, provođenje kreativnih aktivnosti, organiziranje aktivnosti uz pomoć web 2.0. alata, organiziranje videokonferencija s ostalim sudionicima projekta

Datum ili trajanje izvedbe:

Cijelu školsku godinu 2022./2023.

Potrebni resursi/moguće teškoće

Svi raspoloživi resursi, projekt se može realizirati i u mogućoj online nastavi, ne predviđaju se poteškoće.

Način praćenja i provjere ishoda/postignuća

Međusobna valorizacija učenika i učitelja koristeći videokonferencije i obrasce. Stvaranje kolekcije materijala i aktivnosti. Bilješke, učenički radovi, članci ne web stranici škole, razrednim web stranicama te u javnim glasilima. Objava materijala i aktivnosti na FB stanici škole i u okviru eTwinning projekta. Radovi će biti javno dostupni i na Twinspaceu , web-stranici projekta i fb-grupi projekta.

 

Naziv projekta

U svijetu likovnih umjetnika 5/ Art in my heart

eTwinning projekt

Ciljevi

Upoznati život, rad i djela likovnih umjetnika. Stvoriti uvjete za stvaralački razvoj djece, razvoj njegovih umjetničkih i kreativnih sposobnosti u nerazdvojivom jedinstvu s odgojem duhovnih i moralnih osobina. Razvoj inicijative, samopouzdanja i sposobnosti kreativnog izražavanja kod učenika. Oblikovanje u skladu s dobi, znanjem i vještinama iz područja likovne umjetnosti.

Namjena

Ostvarivanjem ciljeva i zadataka pomoći razviti osobu koja je sposobna razmišljati, maštati, izmisliti tko može ostvariti kreativne ideje i analizirati svoje rezultate. Dijete tako uči na vlastitom iskustvu, uči da sudjelovanje može biti zabavno i korisno, uči komunicirati, surađivati, rješavati sukobe, uči raditi kao dio skupine, uči proces donošenja odluka i odgovornosti koje iz toga proizlaze.

Nositelji

Učenici 1.b i 1.c razreda u produženom boravku s učiteljicom Mirejom Krstulović - Jelić

Način realizacije

Tijekom šk. godine 2022./23. realizirati 5 likovnih zadataka.
Odabir umjetnika je prema vlastitom izboru. Pripremanje likovnih izložbi u školi I zajednici.

Vremenik

Tijekom šk. god. 2022./2023. Na satovima likovne kulture i u organiziranom vremenu produženog boravka.

Način vrednovanja

Na TwinSpacu otvoriti stranicu (page) svoje škole, grupe te postavljati ostvarene likovne radove učenika.
Tijekom samog projekta međusobna suradnja partnera ostvarivat će se putem interaktivnih ploča (Padlet, Lino....). Organizirat će se virtualne I fizičke izložbe radova. Aplicirat će se za oznaku kvalitete na eTwinningu.

Troškovnik

 

Troškovi za radni materijal, kopiranje, plastificiranje, dokumentacijsku mapu i usavršavanje učitelja.

 

Naziv projekta

Mali ekolozi

Ciljevi

- pobuditi i njegovati ljubav prema prirodi, okolišu i zajednici u kojoj živimo
- poticati i razvijati osjećaj pripadnosti, suživota s prirodom
- razvijati humanitarno djelovanje i ekološku svijest učenika i odraslih
- uočavati pozitivne i negativne primjere zaštite i očuvanja okoliša u vlastitoj
životnoj sredini
- potaknuti učenike da pripomognu zaštiti, očuvanju i unaprjeđenju okoliša
- razvijati ljubav prema životinjama, biljkama i ljudima
- razvijati svijest o važnosti čovjekova zdravlja
 

Namjena

održavanje okoliša škole; - uređivanje školskog vrta
- ekološko djelovanje i akcije u gradskom kotaru Skalice i šire
- prikupljanje starog papira, starih baterija i prikupljanje plastičnih čepova
- proučavanje raznih životinja i biljaka
- briga za kvalitetniji život i bolje zdravlje

Nositelji

Učiteljice Vinka Bakarić i Mireja Krstulović – Jelić s učenicima 1.b, 1.c i 2.a razreda u produženom boravku.

Način realizacije

individualni i grupni rad


- suradnja s Udrugom Sunce, HGSS, Javnom ustanovom za upravljanje park
šumom Marjan i Čistoća Split
- suradnja s Udrugom Permakultura Dalmacija (sadnja u blizini škole,
urbano vrtlarenje, edukacije)
- sudjelovanje učenika u gradskim eko projektima i akcijama
 

Vremenik

jedan sat tjedno tijekom nastavne godine
 

Način vrednovanja

realizacija ciljeva

Troškovnik

troškovi uredskog potrošnog materijala (hamer, ljepilo, selotejp, flomasteri,
tempere, papir za printanje i fotokopiranje...)

 

preskoči na navigaciju