PRODUŽENI BORAVAK

NASLOVNA-IZVANŠKOLSKE AKTIVNOSTI

Izvanškolske aktivnosti izvode se u slobodno vrijeme učenika i učenici se za njih opredjeljuju prema svojoj želji.  Financiranje  provodi  lokalna samouprava ili roditelji učenika (plaćanjem članarine).

Cilj izvanškolskih aktivnosti je poticati učenike na razvijanje talenata; njegovanje potrebe bavljenja športom i zdravog života; razvijati športski duh i želju za natjecanjem; poticanje društveno poželjnih oblika ponašanja, kvalitetno provođenje slobodnog vremena…

Naši učenici postižu značajne rezultate u mnogim aktivnostima izvan škole.

 

O NAMA

U školi je organizirana prehrana, vrijeme za učenje, radionice i slobodne aktivnosti.

Kroz kreativan rad učiteljica, učenici usvajaju radne navike, socijalne vještine i uče kako učiti. Kod učenika se razvija socijalizacija, odnos prema sebi, okolini, zdravlju i empatija.

Dijete u školi provodi kvalitetno vrijeme, a o djetetu se skrbe učiteljice tijekom cijelog dana.

U školi je organizirana prehrana, vrijeme za učenje, radionice i slobodne aktivnosti.

Kroz kreativan rad učiteljica, učenici usvajaju radne navike, socijalne vještine i uče kako učiti. Kod učenika se razvija socijalizacija, odnos prema sebi, okolini, zdravlju i empatija.

Razvoj određenih kompetencije odvija se u nekoliko ključnih područja:

  • Jezično – komunikacijsko područje
  • Matematičko – logičko područje
  • Kulturno – umjetničko područje
  • Znanstveno – tehnološko područje
  • Sportsko – rekreacijsko područje

JELOVNIK - ŠK.GODINA 2024.-2025.

JELOVNIK-RUJAN 2024.

Jelovnik je dostupan na poveznici ispod.

Jelovnik za rujan 2024

JELOVNIK-LISTOPAD 2024.

Jelovnik je dostupan na poveznici ispod.

Jelovnik za listopad 2024

JELOVNIK-STUDENI 2024.

Jelovnik je dostupan na poveznici ispod.

Jelovnik za studeni 2024

 

JELOVNIK-PROSINAC 2024.

Jelovnik je dostupan na poveznici ispod.

Jelovnik za prosinac 2024

 

JELOVNIK-SIJEČANJ 2025.

Jelovnik je dostupan na poveznici ispod.

Jelovnik za siječanj 2025

JELOVNIK-VELJAČA 2025.

Jelovnik je dostupan na poveznici ispod.

Jelovnik za veljaču 2025

JELOVNIK-OŽUJAK 2025.

Jelovnik je dostupan na poveznici ispod.

Jelovnik za Ožujak – 2025.

AKTIVNOSTI

PROJEKTNI DAN MASLINA

Za školski projektni dan “Maslina” učenici 2.b razreda promatrali su berbu maslina u školskom vrtu učenika predmetne nastave.  S učiteljicom su istražili vrste maslina i pogledali proces stvaranja maslinovog ulja.

Uočili su da boja maslinovog ulja varira od tamno zelene do svijetlo zelene, žute boje. Učenici su osmislili dizajn boca za maslinovo ulje i miješanjem akvarel boja nastojali su dobiti zeleno – žute tonove boje maslinovog ulja.

SLATKA JE, MED NIJE,
GORKA JE, PELIN NIJE.

PROSINAC DOBRIH KNJIGA

Svoj adventski kalendar izradili su učenici 2.b razreda u sklopu izvannastavne aktivnosti Bajkoljupci stoga su kroz Advent svaki dan čitali ili slušali različite priče s porukama o prijateljstvu, dobroti, dobrim djelima, ali i o pokojoj maloj
šali.
Učenici su s oduševljenjem otkrivali naslove i zajednički čitali priče nakon čega su razgovarali o likovima i njihovim
postupcima te izricali poruku priče.
Kako su prolazili dani, svaki učenik je dan za danom izvlačio listić s datumom i nazivom priče ili filma iz škrinjice Čitalice koja je na kraju ostala prazna, a knjige pročitane.
Listić s nazivom priče ili filma lijepio se do pripadajućeg broja na plakatu Prosinca dobrih knjiga koji su izradile učenice Lota i Eni.
 Ugodno su nas iznenadili crtani filmovi o Svetom Nikoli Krampusu, Božićna pustolovina i Božićna avantura. Surađivali smo s našom knižničarkom i čitali knjge i u knjižnici.
Nismo došli do Božića, ali smo mu se jako približili.
Zato ćemo kod kuće čitati priče iz Biblije za djecu.

Djeca koja čitaju i slušaju najbolje priče postaju ljudi koji misle.

Čitanje zanimljivih priča nije problem jer učenici iz produženog boravka znaju i sami izabrati što vole.
Tako je i naša Marta izabrala priču “Tajne moga zavičaja” koju smo pročitali i puno naučili o našem Primorskom zavičaju.
Saznali su da naša obala krije otok u obliku srca zvanog Galešnjak i da u gradu Zadru valovi sviraju svoju simfoniju na Morskim orguljama. Također su se upoznali i sa obilježjima drugih zavičaja o kojima će učiniti s učiteljicom u četvrtom razredu, a već sad znaju puno jer smo imali i razredni kviz u kojem smo svi pobjednici jer smo puno naučili.

Jezično - likovna radionica u sklopu ciklusa Zima.

Početaku nastave u drugom polugodištu razveselili su se učenici produženog boravka.

Učiteljica je za njih u sklopu organiziranog vremena pripremila jezično – likovnu radionicu u sklopu ciklusa Zima.
Radionica je obuhvaćala čitanje, ali i upoznavanje sa prirodnim fenomenima u prirodi, biljnom i životinjskom svijetu.
Prvo smo slušali priču Ne baš savršeni pingvin i nakon analize priče slikali smo našeg savršenog pingvina.
Najzanimljiviji dio bilo je gledanje predavanja o polarnoj svjetlosti odnosno Aurori borealis /Aurori australis nakon čega su učenici svoj doživljaj prenijeli na svoj likovni rad.
Iako smo bili pod dojmom aurore, pročitali smo priču o zaleđenom jezeru u kojem je vilenjak žudio za zahvalnošću ljudi. Volio je usrećiti djecu koja su dolazila na klizalište, najčvršćim ledenim pokrovom, a zato su djeca svoju sreću iskazivala plesnim figurama. 
Priča o tri snjegovića potakla je raspravu o tome koliko je važno biti dio društva i koliko su nam važni prijatelji i obitelj. 
Kako su djeca izradila svoje snjegović iz donjeg rakursa, pogledajte u galeriji slika. 
Produženi boravak 2.b

VALENTINOVO U PRODUŽENOM BORAVKU

Veljača je mjesec zaljubljenih, a što smo bliže Valentinovu to smo još više zaljubljeni u ljubav.

Znaju i djeca da je Valentinovo samo još jedan dan kada se voljenoj osobi pokaže koliko je voljena. 

Zbog čega je baš 14.veljače određen kao Valentinovo saznali smo iz legende o Svetom Valentinu

Valentinovo smo obilježili kroz likovne radionice: crtanjem, slikanjem, bojanjem, izradom čestitki i mobila sa srcima koji simboliziraju našu razigranu, dječju ljubav.
Doživljaj naših emocija i tajnih simpatija pronađite u našim radovima.

KAO MAČKA U VELJAČI

Povezanost mačaka sa likovnom umjetnošću datira još u davnoj prošlosti pa slike mačaka nalazimo na papirusima, reljefima iz drevnog Egipta, slikama poznatih umjetnika i skulpturama sa simbolima mačaka.  Skulptura egipatske božice Bast s mačjom glavom svjedočanstvo je neiscrpne umjetničke inspiracije i želje da mačka postane dio posebnog štovanja odnosno kulta mačaka.

Čak i legendarni grčki pjesnik Homer u svojim poetskim i filozofskim tekstovima rado je spominjao ova dražesna bića, a rimska književnost je štovala mačke u djelima pjesnika Vergilija i Nazona.

 

 No nama je ipak najpoznatiji Perraultov Mačak u čizmama, a i najdraža priča nam je Mačke iz visokog društva koju smo u formatu priče/slikovnice čitali na nastavi, a po kojoj se snimio i istoimeni Disneyev film. 

 Koji su dojam na nas, učenike 2.b razreda, ostavile Mačke iz visokog društva, možete vidjeti kako smo ih mi oslikali po uzoru na mnoge umjetnike poput Leonardo da Vinci, Rembrandt, Picasso, Louise Wain koji  je bio opčinjen kultom slikanja mačaka. 

Ipak naši radovi bliži su likovnom opusu umjetnice Koraljke Polaček i Josipe Križanović.

TKO SU KLAUNOVI?

Učenici 2.b razreda prepoznaju klaunove kao smiješne zabavljače čupave i šarene kose, šarene odjeće, prevelikih cipela i crvena nosa. Zbijanjem šala, najčešće na svoj račun, mimikom i raznoraznim glupiranjem jamče dobar provod zato ih i mi najmlađi volimo.

Prvi klaunovi datiraju još od 2400 godina prije Krista, dok naziv dolazi od islandske riječi ‘klunni’, što označava nespretnu osobu.

Različite umjetničke prakse nekada su se smatrale klaunove umjetnošću i tu možemo ubrojiti grčke i rimske svečanosti, talijansku commediju dell’arte, ulične lakrdijaše pa sve do do suvremenog klauna bijelog lica i vrata, ekstravagantne odjeće i sofisticiranog karaktera, kojeg je osmislio engleski klaun i pantomimičar Joseph Grimaldi 1801., a kasnije su dizajnirane i druge vrste klaunova poput August koji ima ružičasto, crveno ili žutosmeđe lice, a po karakteru je anarhist, šaljivdžija ili budala.

Klaunovi su jednostavno stvoreni da nas nasmiju i zabave. A naši će klaun, osim zabave, potaknuti i razvoj učeničkih vještina na različitim područjima prepoznavanja i prikazivanja emocija, socijalizacije, kreativnosti, jezičnog izražavanja i fine motorike.

Djeca su s oduševljenjem komentirala osobnosti svojih klaunova od blagog i smiješnog do zastrašujuće ružnog izraza lica, ali i svoje doživljaje klauna od ranog djetinjstva, kao i strah koji se stvorio kod njihovih roditelja.

Prvi klaunovi datiraju još od 2400 godina prije Krista, dok naziv dolazi od islandske riječi ‘klunni’, što označava nespretnu osobu.

Naši klaunovi su ipak šareni i veseli te svojim bojama tjeraju mračnu i hladnu zimu.

Kao prvaši klaunove smo slikali tehnikom tempera i to s prstima, a kao drugaši smo ih oblikovali u ukras koji smo s oduševljenjem ponijeli kući da se zabavimo preko praznika.

PROJEKTI

Projekt - Sunce

OVAJ DIO WEB STRANICE JE JOŠ U IZRADI.

 

MOLIMO ZA RAZUMIJEVANJE

Projekt - Mali znanstvenici

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Škrinjica Znanja

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Skip to content