IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI

PJEVAČKI ZBOR

Razvijanje estetskih kriterija kroz upoznavanje zborske literature domaćih i svjetskih skladatelja. Usavršavanje pjevačkih glazbenih sposobnosti. Razvijanje osjećaja zajedništva kroz nastupe. Zadovoljstvo i radost uspješnog kolektivnog izvođenja i glazbenog stvaralaštva. Nastupi povodom prigodnih školskih svečanosti i gostovanja izvan
škole.

RUKOMET

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

MODELARSTVO

Bavljenjem modelarstvom djeca se tehnički opismenjavaju. Čitaju i primjenjuju tehničku dokumentaciju te pravilno i sigurno rukuju alatima i strojevima (sigurni su za upotrebu i bezopasni za male modelare), stvarajući različite modele i makete. 

LITERARNA GRUPA

Poticati učenike na čitanje, pisanje, stvaranje i izražavanje; razvijati sposobnosti kreativnog pisanja, oblikovati
estetski ukus; buditi interes za proučavanje najznačajnijih (svjetskih i hrvatskih) dječjih književnika; obogaćivati rječnik,
razvijati maštu i vlastiti stil pisanja.

KLUB MLADIH TEHNIČARA

Biti osposobljeni za natjecanja mladih tehničara i smotre mladih
poduzetnika. Razvijanje tehnološkog i poduzetničkog načina mišljenja učenika
te stjecanje i vježba primjene znanja.
Izrađivati tehničke tvorevine. Osposobiti učenike za prepoznavanje i primjenu tehničkih tvorevina u životnom okruženju.

NOGOMET

Omogućiti stjecanje motoričkih i teorijskih informacija koje se odnose na usvajanje tehničko-taktičkih znanja iz nogometa kako bi se što kvalitetnije pripremili za natjecanja.

DIGITALNI KREATIVCI

Digitalni kreativci” izvannastavna je aktivnost koja potiče učenike na učenje digitalnih alata kroz kreativne projekte. Učenici razvijaju svoju maštu i inovativnost, dok istovremeno uče vještine poput dizajna, uređivanja i programiranja. Aktivnost naglašava važnost suradnje i timskog rada, čime se potiče razmjena ideja i zajedničko rješavanje izazova u digitalnom okruženju.

POVEZNICA: DIGITALNI KREATIVCI WEB

INSTRUMENTALNA GRUPA

Kreativno provođenje slobodnog vremena
Razvijati toleranciju, poštovanje i pokazati samokontrolu rada u
grupi. Zadovoljstvo i radost zbog ostvarenih solističkih i skupnih izvedbi. Nastupi povodom blagdana i školskih svečanosti

KAPLJICA DOBROTE

Razviti stav o vlastitoj odgovornosti i ulozi u široj društvenoj zajednici. Poticati uključivanje učenika u razne humanitarne akcije. Poticati organiziranje samih akcija i obilježavanje blagdana. Poticati učenike da što bolje upoznaju svoju vjeru, da je žive i da je konkretnim oblicima pomoći pretvore u djela.

NOVINARSKA GRUPA

Poticati interes za pisanu riječ, bogatiti učenički rječnik, razvijati kritičko
mišljenje, stjecati komunikacijske vještine, upoznati osnove novinarskog
izričaja, osposobiti učenike za samostalno novinarsko stvaralaštvo
(pisanje vijesti, reportaža, problemskih članaka, intervjua), poticati
interes za sadržaje medijske kulture.

MATEMATIČKI LABORATORIJ

Kod učenika pobuditi interes za STEM, unaprijediti njihova matematička znanja i vještine, istraživati i primjenjivati inovativnosti iz svijeta znanosti; usvajati matematičke spoznaje, koristiti se
svrhovito tehnologijom, razvijati kreativnost, istraživačke sposobnosti, interes za poduzetništvo, ekologiju, stvaralaštvo.

KOŠARKA

Omogućiti stjecanje motoričkih i teorijskih informacija koje se
odnose na usvajanje tehničko-taktičkih znanja iz košarke.

DJEČJA KLAPA

Buđenje interesa i poštovanja prema bogatoj literaturi umjetničkog i kulturnog klapskog naslijeđa.
Razvijanje kritičnosti i glazbenoga ukusa
Svladavanje tehnike pjevanja kroz fuziju glasova dvoglasja i troglasja u različitim akustičnim prostorima.
Povećati osjetljivost slušne koncentracije u a cappella pjevanju.

LIKOVNA GRUPA

Stječu se znanja iz područja vizualnih komunikacija i marketinga. Učenici se senzibiliziraju za dizajnerske vještine i razvijaju individualnost u pristupu rješavanju problema.

Program je koncipiran tako da učenici stječu znanja i vještine kroz samostalne i praktične dizajnerske projekte, razvijajući pritom samostalnost i samokritičnost, te sposobnost preuzimanja odgovornosti za vlastiti rad i organizaciju rada u grupi.

VIZUALNI IDENTITET

Učenici ispituju i istražuju prostor, uče kako od pojedinačnih elemenata stvoriti skladnu cjelinu, kako oplemeniti prostor, učiniti ga istovremeno jednostavnim i originalnim.
Učenici uče o važnosti i prezentaciji vizualnog identiteta razvijajući vlastitu kreativnost i promišljanje.

EKO GRUPA

Motivirati učenike na čuvanje prirode i okoliša, usmjeriti ih na pravilno promišljanje da otpad može postati i sirovina, učenici će otpad prenamijeniti i ponovno koristiti.

FILMOLJUPCI

Radionica polaznike potiče na samostalnost u radu, razvijanje suradničkoga učenja i medijsko-filmsko opismenjavanje.
Polaznici će dopuniti znanje o filmu i filmskoj umjetnosti, upoznati se sa strukturalnim elementima dokumentarnoga i igranog filma i ulogom audiovizualnih medija u svakodnevnoj
komunikaciji.

RUKOMET

Omogućiti stjecanje motoričkih i teorijskih informacija koje se odnose na usvajanje tehničko-taktičkih znanja iz rukometa kako bi se što kvalitetnije pripremili za natjecanja.

Skip to content